How to translate text

  1. Select the text you want to translate.
  2. Choose 'Vertalen'.
  3. Select the language you prefer.
  4. You can read and/or listen to the translated text. This text is generated by Google.
Zelf regelen?
Digitale balie
Contact 088-551 00 00
Melding sluiten

Hoe dien ik een klacht in?

U kunt uw klacht op drie manieren aan ons doorgeven.

  1. Bel ons. Wij proberen u aan de telefoon direct te helpen bij uw klacht. Kunnen we u niet direct helpen? Dan luisteren we naar uw klacht en maken daar een notitie van. Onze klachtencoördinator doet onderzoek naar uw klacht en neemt contact met u op.
  2. Vul het contactformulier in. Kies bij het onderwerp ‘klacht’. Schrijf in het bericht wat uw klacht is.
  3. Schrijf ons een brief. Zet in de brief:
  • uw naam;
  • uw adres;
  • uw telefoonnummer;
  • uw e-mailadres;
  • wat uw klacht is;
  • tegen wie u een klacht hebt.

Heeft u extra informatie of documenten die met uw klacht te maken hebben? Stuur die dan ook mee.

Stuur de brief naar:

Belastingsamenwerking Oost-Brabant
Postbus 154
5340 AD Oss

Heeft u nog een andere vraag?

Bel ons. Op werkdagen zijn wij tussen 09.00 uur en
16.00 uur bereikbaar op 088 – 551 00 00.

Heeft deze informatie je geholpen?