Zelf regelen?
Digitale balie
Contact 088-551 00 00
Melding sluiten

Moet ik het aanslagbiljet al betalen als ik kwijtschelding aanvraag?

kwijtschelding.jpg

Nee. Ontvangen we van u een aanvraag voor kwijtschelding? Dan geven wij u uitstel van betaling. U heeft uitstel van betaling totdat u van ons een reactie op uw aanvraag ontvangt. U krijgt alleen uitstel voor de belastingen waarvoor u kwijtschelding aan kunt vragen. Betaal de andere belastingen wel op tijd. 

Betaalt u via automatische incasso? Dan leggen we de automatische incasso stil totdat u van ons reactie krijgt. Wilt u dat de automatische door laten lopen? Geef dit dan aan ons door. Gebruik hiervoor het contactformulier.

Heeft u nog een andere vraag?

Bel ons. Op werkdagen zijn wij tussen 09.00 uur en
16.00 uur bereikbaar op 088 – 551 00 00.

Heeft deze informatie je geholpen?