Menu

Bestuur

BSOB heeft, zoals geregeld in de gemeenschappelijke regeling, twee bestuursorganen.

Algemeen Bestuur

Het Algemeen Bestuur bestaat uit twaalf leden en een secretaris:

  • De heer H.J. Mak, gemeente Deurne (voorzitter)
  • De heer F.F.G.P. den Brok, gemeente Oss (plv. voorzitter)
  • De heer P.C.M. Ketelaars, waterschap Aa en Maas
  • De heer J.H.J. van Bussel, gemeente Asten
  • , gemeente Bernheze
  • De heer P. Bos, gemeente Boekel
  • Mevrouw M. de Ruiter – van Hoof, gemeente Gemert – Bakel
  • De heer A. Meulensteen, gemeente Laarbeek
  • De heer B. Maathuis, gemeente Landerd
  • , gemeente Sint Anthonis
  • Mevrouw A.H.M. van Bussel, gemeente Someren
  • De heer R. Peerenboom, gemeente Uden
  • Mevrouw M. Vrisou van Eck, BSOB (secretaris)

Dagelijks Bestuur

Het Dagelijks Bestuur bestaat uit drie leden en een secretaris:

  • De heer H.J. Mak, gemeente Deurne (voorzitter)
  • De heer F.F.G.P. den Brok, gemeente Oss (plv. voorzitter)
  • De heer P.C.M. Ketelaars, waterschap Aa en Maas
  • Mevrouw M. Vrisou van Eck, BSOB (secretaris)

Vergaderdata van het Algemeen Bestuur 2018

  • Donderdag 29 maart 2018                   09.30 – 11.00 uur
  • Donderdag 28 juni 2018                       09.30 – 11.00 uur
  • Donderdag 27 september 2018            09.30 – 11.00 uur
  • Donderdag 20 december 2018             09.30 – 11.00 uur

De vergaderingen vinden plaats in het gemeentehuis, Raadhuislaan 2 te Oss. De vergaderingen van het Algemeen Bestuur zijn openbaar.

Voor vragen over bestuurszaken kunt u contact opnemen met het secretariaat via 088-551 00 10.